ZWROTY/REKLAMACJE
Zwroty i reklamacje
✅ Zwrot towaru – odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyli przez internet) w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu:
-
Poinformuj nas o chęci zwrotu – wyślij e-mail na adres: biuro@sklepatv.pl i wypełnij formularz zwrotu (pobierz tutaj: FORMULARZ ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU).
-
Odeślij produkt w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu na adres:
QUADY ŚREM TOMASZ KASPRZAK
UL. SIKORSKIEGO 8163-100 PSARSKIE
-
Do paczki dołącz paragon lub fakturę oraz formularz zwrotu.
Warunki:
-
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe zapoznanie się z jego charakterem i funkcjonowaniem.
-
Zwrot środków (w tym kosztów dostawy do klienta – w wysokości najtańszej oferowanej opcji) nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej lub potwierdzenia jej nadania.
❗ Reklamacje – produkt wadliwy lub niezgodny z umową
Jeśli otrzymany produkt:
-
jest uszkodzony,
-
ma wadę fabryczną,
-
nie jest zgodny z opisem,
mają Państwo prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami o rękojmi.
Jak złożyć reklamację:
-
Prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@sklepatv.pl
-
W wiadomości prosimy podać:
-
numer zamówienia,
-
opis wady/niezgodności,
-
zdjęcia potwierdzające problem (jeśli to możliwe).
-
-
Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres (po uzgodnieniu z działem obsługi).
Rozpatrzenie reklamacji:
-
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia.
-
W przypadku uznania reklamacji – zaproponujemy naprawę, wymianę towaru, obniżenie ceny lub zwrot środków.