ZWROTY/REKLAMACJE

Zwroty i reklamacje

✅ Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyli przez internet) w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.

Jak dokonać zwrotu:

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu – wyślij e-mail na adres:  biuro@sklepatv.pl i wypełnij formularz zwrotu (pobierz tutaj:  FORMULARZ ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU).

  2. Odeślij produkt w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu na adres:

    QUADY ŚREM TOMASZ KASPRZAK
    UL. SIKORSKIEGO 81

    63-100 PSARSKIE

  3. Do paczki dołącz paragon lub fakturę oraz formularz zwrotu.

Warunki:

  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe zapoznanie się z jego charakterem i funkcjonowaniem.

  • Zwrot środków (w tym kosztów dostawy do klienta – w wysokości najtańszej oferowanej opcji) nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej lub potwierdzenia jej nadania.

 

❗ Reklamacje – produkt wadliwy lub niezgodny z umową

Jeśli otrzymany produkt:

  • jest uszkodzony,

  • ma wadę fabryczną,

  • nie jest zgodny z opisem,

mają Państwo prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami o rękojmi.

Jak złożyć reklamację:

  1. Prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@sklepatv.pl

  2. W wiadomości prosimy podać:

    • numer zamówienia,

    • opis wady/niezgodności,

    • zdjęcia potwierdzające problem (jeśli to możliwe).

  3. Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres (po uzgodnieniu z działem obsługi).

Rozpatrzenie reklamacji:

  • Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia.

  • W przypadku uznania reklamacji – zaproponujemy naprawę, wymianę towaru, obniżenie ceny lub zwrot środków.