AMORTYZATORY ELKA SUSPENSION STAGE 4
- Dodaj recenzję:
- Kod: elka04p
- Producent: ELKA SUSPENSION
- Kod producenta: elka-stage4-przepraw
-
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
(0 szt.)
- Cena netto: 14 739,84 zł 18 130,00 zł
Cena podana w ogłoszeniu jest ceną orientacyjną, bazującą na przykładowym pojeździe. Aby poznać cenę amortyzatorów do konkretnego pojazdu, którego szukasz, zapraszamy do zapoznania się z Cennikiem.
Wydajność najwyższych modeli amortyzatorów w dostępnym dla każdego i łatwym w obsłudze pakiecie
Korzyści płynące z wymiany amortyzatorów na Stage 4:
- Pozwala na osiągnięcie jeszcze większych prędkości w trudnym, wyboistym terenie
- Redukuje takie zachowania pojazdu jak nurkowanie, przechyły na zakrętach czy siadanie pojazdu przy przyspieszaniu
- Chroni przed maksymalnym dobiciem amortyzatora po lądowaniu z wyskoków
- Zapewniają zwiększoną trakcję i maksymalną manewrowość w każdych warunkach
- Pozwalają na kontrolę nad głównymi parametrami amortyzatora bez zbędnych komplikacji
Przednie amortyzatory sprzedawane w parach - trzpień o średnicy 36mm
W zależności od specyfiki tylnego zawieszenia:
Tylny amortyzator sprzedawany indywidualnie – trzpień o średnicy 46mm
Tylne amortyzatory sprzedawane w parach w zawieszeniu niezależnym – trzpień o średnicy 36mm
Regulacje:
REGULACJA WOLNEGO DOBICIA AMORTYZATORA
Przykłady, w których wolne dobicie ma wpływ na działanie zawieszenia:
- Pochyły nadwozia na zakrętach
- Siadanie pojazdu podczas przyspieszania
- Nurkowanie pojazdu podczas hamowania
- Nierówności terenu, takie jak podjazdy i zjazdy
REGULACJA ODBICIA AMORTYZATORA
GWINTOWANA REGULACJA NAPIĘCIA WSTĘPNEGO SPRĘŻYNY
Technologia:
Technologia dużej przepustowości oleju:
- Szerokie kanały olejowe umożliwiają ogromny przepływ oleju
- Stosunek przepływu oleju podczas odbicia, a dobicia jest taki sam (1:1)
- Małe ograniczenie przepływu oleju = delikatne, przewidywalne i stałe zachowanie podczas dobicia amortyzatora
- Mniejsze parcie na wewnętrzne części = większa wytrzymałość oraz rzadsze serwisowanie amortyzatorów
Wbudowany układ upuszczania ciśnienia podczas szybkiego dobicia:
- Ustawiony fabrycznie bez potrzeby regulacji
- Dostarcza wydajność na poziomie amortyzatorów sportowych, bez skomplikowanej, dodatkowej regulacji
Wewnętrzne części o niskim współczynniku tarcia:
- Tłok wykonany z anodowanego aluminium
- Aluminium użyte do wykonania amortyzatorów znacząco obniża ich masę
- Anodowanie o bardzo niskiej tolerancji pozwala na poprawienie wytrzymałości i zmniejszenie tarcia
- Specjalnie zaprojektowany gwint zapewnia większą powierzchnię i mniej tarcia, co ułatwia regulację naprężenia sprężyny
Ultralekki design:
- Części wykonane z lotniczego stopu aluminium
- Gładki, lekki zbiorniczek ze schowaną pokrywą chroniącą zawór zbiorniczka z azotem
- Ultralekki design sprężyny o większej średnicy i rzadszym uzwojeniu, zapewniający niższą masę przy zachowaniu niezawodności oraz zapewnieniu intuicyjnej regulacji wysokości pojazdu
- Zmniejszona masa i tarcie = zwiększona ruchliwość i mniejsza temperatura pracy = mniejszy opór do zniwelowania
- Specjalne podkładki zaprojektowane po to, by ograniczały ilość dostających się drobin, co przekłada się na mniejsze zużycie amortyzatora
- Neutralny kolor pozwalający na dopasowanie do każdego sprzętu
Anodowane elementy:
- Zapewniają gładką powierzchnię, która ułatwia ograniczyć tarcie wewnątrz amortyzatora
- Bardziej wytrzymałe niż te, wykończone anodyzacją roztworem kwasu siarkowego
- Chromowany trzpień
System trzech uszczelnień:
- Uszczelnienie głowicy składa się z zewnętrznej osłony przeciw drobinom, uszczelniacza wysokociśnieniowego i o-ringu
- Amortyzatory z 46mm trzpieniem posiadają dwie osłony przeciw drobinom, aby jeszcze bardziej je zabezpieczyć
- Materiał z którego został wykonany o-ring jest odporny na duże zmiany temperatur
- Uszczelka wykonana z materiału z pamięcią kształtu pomaga utrzymać szczelność w najtrudniejszych warunkach
- Wszystkie uszczelniacze wykonane są z najwyższej jakości materiałów, ostrożnie dobrane dla optymalnego balansu pomiędzy osiągami, a wytrzymałością amortyzatorów
Zastrzeżona formuła oleju:
- Olej w pełni syntetyczny
- Olej o niskim współczynniku tarcia i lepkości
- Ultra wytrzymały na wysokie temperatury
- Wydłużona żywotność